מדיניות החזרות וביטולים
מדיניות החזרות וביטולים
מדיניות החזרת מוצרים
- ביטול עסקה ניתן לבצע בהתאם לתנאים שיפורטו להלן, ובאמצעות יצירת קשר עם עובד-יה באחת מן הדרכים הבאות:
- בדואר אלקטרוני לכתובת [email protected]
- במוקד שירות הלקוחות בטלפון 052-480-0035
- בשים לב כי בשל העובדה שבחלק מהשירותים הניתנים ע"י עובד-יה, מבוצעות על המוצרים חריטה אישית בהתאם להזמנה מיוחדת (להלן: "הזמנה מיוחדת"), הרי שלא תתאפשר ביטול הזמנות שלא עקב פגם במוצר בנוגע למוצרים עם הזמנה מיוחדת, למעט אם הביטול נעשה עד שעתיים לאחר ביצוע ההזמנה בלבד. באחריות המשתמש בלבד להודיע למפעיל האתר על רצונו לבטל את העסקה במועד.
- בהודעת הביטול, יציין המשתמש את שמו, מספר תעודת הזהות שלו ומספר ההזמנה.
- ככל ולא מדובר במוצרים עם הזמנה מיוחדת, המשתמש רשאי יהיה לבטל את ההזמנה שביצע מול עובד-יה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן"), והתקנות המתוקנות מכוחו או לחילופין, להחליף את המוצר כנגד מוצר חלופי שווה ערך או זיכוי כספי, כמפורט להלן:
- משתמש רשאי לבטל את העסקה מיום עשייתה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר, או מיום קבלת מסמך פרטי העסקה, על פי המאוחר ביניהם;
- ביטול עסקה על-ידי אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש ייעשה בתוך 4 חודשים ממועד ביצוע העסקה, ובלבד שההתקשרות בעסקה בין המשתמש לספק כללה שיחה ביניהם. עובד-יה תהא רשאית לבקש מהלקוח להציג תעודה המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש.
- בביטול עסקה שלא עקב פגם במוצר, אי התאמה או הפרה אחרת – תהא רשאית עובד-יה לנכות דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר או 100 ש"ח, לפי הנמוך מבניהם;
- לקוח שביטל עסקה שלא עקב פגם במוצר, ועל מנת שיהיה זכאי לביטול העסקה, באחריות המשתמש להעביר את המוצר למשרדי עובד-יה בתיאום מראש עם שירות הלקוחות.
- משתמש שביטל עסקה עקב פגם במוצר, אי התאמה בין המוצר שהתקבל לבין המוצר שהוזמן, או בשל הפרה אחרת של תנאי העסקה, יודיע על כך לעובד-יה באמצעות יצירת קשר כמפורט במדיניות זו ויתואם איתו מועד לאיסוף המוצר.
- החזר כספי במקרה של ביטול עסקה יבוצע באמצעות זיכוי כרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה בתוך 14 יום מקבלת הבקשה לביטול העסקה והפריט המוחזר.
ביטול עסקה על ידי עובד-יה
- מבלי לגרוע מהוראות תנאים אלו, בכל אחד מהמקרים המפורטים להלן תהא עובד-יה רשאית לבטל את ההזמנה של המשתמש. עסקה אשר בוטלה לא תזכה את המשתמש בכל סעד שהוא ולא יהיו למשתמש כל דרישות ו/או טענות ו/או תביעות כנגד עובד-יה:
- אם לאחר סיום עסקת הרכישה התגלה כי הפריט אזל מהמלאי ו/אם לא נקלטו במערכת פרטי כרטיס האשראי ופרטיו המלאים של המשתמש.
- בכל מקרה שבו נעשתה פעולה בניגוד לתקנון זה ו/או המשתמש ביצע מעשה בלתי חוקי ו/או עבר על הוראות הדין ו/או המשתמש מסר בעת ביצוע עסקת הרכישה ו/או לאחר מכן פרטים שגויים.
- המשתמש ביצע מעשה או מחדל שיש בו כדי לפגוע בעובד-יה ו/או במי מטעמה ו/או בפעילותו התקינה של האתר ו/או בצד ג' אחר כלשהו.
- אם לפי דעת החברה, בכוונת המשתמש לשוב ולמכור את הפריטים שנרכשו על ידו באמצעות האתר לצד ג'. בהקשר הזה, המשתמש מאשר ומתחייב כי לא ימכור פריטים שרכש באתר לצד ג' כלשהו ו/או בכל מקרה אשר בו, מחמת כוח עליון, אין באפשרות עובד-יה לבצע ניהול תקין של האתר, לספק למשתמש את המוצרים ו/או לעמוד בהתחייבות אחרת שלה.
- במקרה של תקלה בפעילותו התקינה של האתר, תקלה או תקיפה מהותית במערכת המחשב, במערכת הטלפונים של עובד-יה או במערכות תקשורת אחרות שברשות עובד-יה, שאינם בשליטת עובד-יה שתשבש את פעילותו התקינה של הספקת המוצרים.
- ככל והמשתמש אינו עומד בכל אחד מהתחייבויותיו, לרבות אך לא רק, אי תשלום התמורה בגין המוצר שהזמין.
- עובד-יה תמסור הודעה למשתמש אודות ביטול העסקה טרם מועד האספקה. במקרה של ביטול לפי סעיף זה, לא יחויב המשתמש בתשלום סך ההזמנה.
יצירת קשר
- האתר מקפיד על קיום הוראות החוק ומכבד את זכותם של משתמשי האתר ואחרים לפרטיות ולשם טוב. אם אתה סבור כי פורסם באתר תוכן הפוגע במשתמש מטעם כלשהו, ניתן לפנות לפי הפרטים שלהלן ואנו נשתדל לטפל בפנייתך בכל ההקדם. פניות כאמור ניתן להעביר באמצעות כתובת המייל:
כל הזכויות בתקנון זה שמורות ואין להעתיק, לשכפל או להפיץ אותו.